hobi HANAyien ..hana + aYIEN =hanaYIEN ..

actually kiteorg nie twin ta seiras .. yg laen mother and laen father (mcm mne tu)
hahaha .. kene kencingg .. actually kite kwn yg paleng rapat di abad ini ..so kiteorg sje mengaku kiteorg twin ..kebetulan plak , dah 3 O R A N G bkn 3 K E L D A I ..diulangi , dah 3org ckp mke kt org same ? tapi hakikat nye ..aku lgi comel :)
hobi kteorg snap pict ..cite2 aku pon nak jadik seorang photographer yg tatau ape erti segan (tatau malu) ..
itulah hasil tangkapan aku .. yg edit tu cik nur HANAni izzati ..(org yg berade dlm pict tu la dol(!)) ..nak tgk hasil tangkapan HANA ? ...
kepale aku npk besar kn ? actually blakang tu ade kwn aku bername adlina ..die tu degil .. hana soh ketepi siket , die tana .. kepale aku yg npk besar .. kate org , lau kpale besar means die cerdik ..tpi , aku bkn kpale besar just besar kpale (degil) same je dgn adlina ..

sekian wassalam ..

yg perasan comel ,
ayien lilolol (!)




2 comments: